ЯК ВПРОВАДИТИ АВТОНОМІЮ ТА ВЕСТИ ЕФЕКТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ШКОЛАХ –
ПРЕЗЕНТОВАНО ПОСІБНИК
Як ефективно впровадити у школах освітню, організаційну, кадрову і
фінансову автономію та здійснювати ефективний менеджмент – про це йдеться у
посібнику “Автономія як шлях до ефективного менеджменту школи” Шведсько-українського
проєкту “Підтримка децентралізації в Україні”. Посібник було презентовано
сьогодні, 13 липня 2020 року.
“Автономія закладів освіти дасть змогу підвищити рівень управління
діяльністю закладу освіти, і як результат буде підвищено і ефективність надання
освітніх послуг. Безумовно, автономія шкіл має комплексний характер і повинна
включати в себе як академічну і організаційну складову, так і кадрову та
фінансову. Для правильних кроків реалізації автономії закладів безперечно
необхідна належна підготовка, і щонайважливіше – чітке виконання норм
законодавства”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет.
Посібник надає практичні рекомендації та дає відповіді на актуальні питання щодо того, як успішно реалізувати автономію в закладах освіти, самостійно ухвалювати рішення та впроваджувати сучасні методи освітнього менеджменту.
_____________________________________________
Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт професійного стандарту за професією «Керівник закладу загальної середньої освіти».
Проєкт акта розроблено відповідно до Оперативного плану Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом МОН від 27 грудня 2019 року №1640 (зі змінами, внесеними наказом МОН від 30.07.2020 №982).
Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються до 12.09.2020 в письмовому вигляді та електронною поштою за адресами:
Міністерство
освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135,
e-mail: krasnostup@mon.gov.ua, irenandro@gmail.com
Методичні рекомендації
щодо перспективного планування опорного навчального закладу
доцент, в. о. завідувача кафедри менеджменту і методології освіти, кандидат педагогічних наук)
протокол № 5 від 21.06.2017
Науково-методичний семінар для директорів опорних шкіл, завідувачів філіями опорних шкіл та керівників методичних структур відділів освіти ОТГ
Робота за сумісництвом та суміщення професій: правомірність застосування

Інформація про опорні школи (станом на 31.01.2017).
__________________________________________________
Чи мають директор ЗНЗ та його заступник подавати е-декларацію
- соціального обслуговування населення;
- соціальної та професійної реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів;
- соціального захисту ветеранів війни та учасників антитерористичної операції;
- охорони здоров’я (крім керівників закладів охорони здоров’я центрального, обласного, районного, міського (міст обласного значення, міст Києва та Севастополя) рівня);
- освіти (крім керівників вищих навчальних закладів та їх заступників);
- науки (крім президентів Національної академії наук України та національних галузевих академій наук, перших віце-президентів, віце-президентів та головних учених секретарів Національної академії наук України та національних галузевих академій наук, інших членів Президії Національної академії наук України та президій національних галузевих академій наук, обраних загальними зборами Національної академії наук України та національних галузевих академій наук відповідно, керівників науково-дослідних інститутів та інших наукових установ);
- культури;
- мистецтв;
- відновлення та збереження національної пам’яті;
- фізичної культури;
- спорту;
- національно-патріотичного виховання.
Отже, керівники ЗНЗ та їхні заступники звільнені від обов’язку заповнювати електронні декларації, тому вимога щодо їх подання є неправомірною.
Немає коментарів:
Дописати коментар