Кафедра – це базовий структурний підрозділ Інституту, що провадить освітню,
методичну та наукову, науково-дослідну діяльність за напрямами.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ:
·
навчальна робота;
·
науково-дослідна робота;
·
методична робота;
· організаційно-методична робота.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КАФЕДРИ:
− Забезпечення високого науково-теоретичного і методичного рівня
підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників,
спрямованого на розвиток педагогічної компетентності слухачів та навичок
самоосвіти.
− Навчально-методичне забезпечення підвищення кваліфікації керівних кадрів та
педагогічних працівників за дистанційною формою.
− Проведення науково-дослідної роботи з проблем змісту, структури, форм,
методів, технологій і організації професійного розвитку працівників освіти.
− Виконання планових робіт відповідно до угод, укладених з науково-дослідними
установами, закладами вищої освіти та закладами педагогічної післядипломної
освіти.
− Вивчення, узагальнення та наукове обґрунтування передового досвіду підвищення
кваліфікації та перепідготовки керівних кадрів освіти.
− Надання науково-методичної допомоги підрозділам інституту, кафедрам інших
закладів освіти системи підвищення кваліфікації та ін.
− Керівництво стажуванням керівних, педагогічних та науково-педагогічних
кадрів.
− Вдосконалення теоретичної підготовки, професійних навичок і педагогічної
майстерності працівників кафедри через різні форми підвищення кваліфікації.
− Наукова експертиза, супровід та оцінка реалізації програм
науково-педагогічних досліджень всеукраїнського та регіонального рівнів у
закладах освіти, обласних та районних галузевих програм, проектів.
− Науково-методичний супровід діяльності центрів професійного розвитку
педагогічних працівників, обласних науково-методичних структур (авторських
майстерень, проблемних груп, шкіл перспективного педагогічного досвіду тощо).
− Науково-методичний супровід реалізації колективних науково-методичних
досліджень, діяльності педагогів-інноваторів.
− Експертна оцінка матеріалів перспективного педагогічного досвіду, рукописів
друкованої продукції, поданих на розгляд науково-методичної ради інституту.
− Керівництво діяльністю експериментальних закладів освіти регіонального рівня.
− Науково-методичний супровід реалізації індивідуальних проектів професійного
розвитку керівників закладів освіти, педагогічних працівників.
− Організаційний та науково-методичний супровід процесу підготовки
всеукраїнських, обласних/регіональних масових науково-методичних заходів
(конференцій, семінарів, педагогічних читань тощо) та заходів, спрямованих на
розвиток обдарованих дітей.
− Експертна оцінка управлінської, науково-методичної, навчально-виховної
діяльності відділів (управлінь) освіти, територіальних громад, центрів професійного
розвитку педагогічних працівників, окремих закладів освіти, внесення пропозицій
органам управління освіти відповідних рівнів щодо вдосконалення освітньої
діяльності.