Викладач |
Тема |
Категорія
слухачів |
Бабовал Н. Р. |
Самооцінювання педагогом власних пропрофесійних компетентностей як основа для формування індивідуальної траєкторії професійного розвитку. Конструювання освітнього контенту з огляду на «кліпове» мислення учнів. |
Модуль 3. Тема 3.1. Педагогічні працівники. Модуль 2. Тема 2.2. Педагогічні працівники |
Брик Р. С. |
Сутнісні ознаки компетентностей. Механізм моніторингу професійної діяльності педагогічних працівників (Рефлексія/Атестація/Сертифікація). Автономія закладу освіти у розробленні власної системи оцінювання. |
Модуль 1. Тема 1.1. Педагогічні працівникики. Модуль 3. Тема 3.2. Педагогічні працівники. Модуль 4. Тема 4.2. Педагогічні працівники. |
Городецька О. В. |
Компетентнісно орієнтовані завдання як умова реалізації компетентнісного підходу до навчання. Структура та методичні орієнтири для конструювання компетентнісно орієнтованих завдань. Цифрові інструменти та ресурси для професійного спілкування, обміну досвідом, комунікації зі здобувачами освіти, батьками, колегами та іншими особами. |
Модуль 2. Тема 2.1. Педагогічні працівники
Модуль 2. Тема 2.4. Педагогічні працівники. |
Викладач |
Тема |
Категорія
слухачів |
Бабовал
Н. Р.
|
Роль вчителя Нової української школи у створенні учнівської спільноти, розвитку демократичних цінностей, встановленні правил взаємодії, розвитку лідерства й навичок співпраці. Огляд та аналіз кращих практик вітчизняного та міжнародного досвіду в контексті організації освітнього процесу. Модель сучасного вихователя через призму професійного стандарту. |
Модуль 2.2. Педагогічні працівники.
Модуль 4.1. Директори, заступники директорів ЗЗСО.
Вихователі ЗДО. |
Брик
Р. С. |
Нормативно-правові
акти у сфері освіти: особливості застосування їх в управлінні закладом
освіти. Види документації в
закладі освіти.
Мотивація та
стимулювання персоналу закладу освіти до професійного розвитку.
(Атестація/Сертифікація). Законодавство в галузі освіти. Сутнісні ознаки компетентностей. Механізм моніторингу професійної діяльності педагогічних працівників
(Рефлексія/Атестація/Сертифікація). |
Модуль 1. Керівники,
заступники керівників закладів освіти. Модуль 3. Модуль 1. Педагогічні
працівники. Модуль 1. Педагогічні працівники. Модуль 3. Педагогічні
працівники.
|
Городецька
О. В. |
Проєктне навчання:
сутність, переваги, планування навчального проєкту. Відповідальна й
безпечна поведінка в цифровому просторі. Правила спілкування онлайн. |
Модуль 2.1. Модуль 2.4. Керівники,
заступники керівників закладів освіти; педагогічні працівники. |
Немає коментарів:
Дописати коментар