Навчальна робота

                ТЕМАТИКА ЛЕКЦІЙ ВИКЛАДАЧІВ  КАФЕДРИ
                    МЕНЕДЖМЕНТУ І МЕТОДОЛОГІЇ ОСВІТИ


Викладач

Тема

Категорія слухачів

Брик Р. С.

1. Основні нормативно- правові акти у сфері освіти: особливості застосування їх в управлінні закладом освіти.

2. Види документації в закладі освіти. Вимоги щодо ведення документування, номенклатури справ.

3. Нормативні й організаційні засади впровадження автономії закладів освіти. Види автономії, їх компоненти, ознаки та індикатори ефективності.

 

1. Законодавство в галузі освіти.

2. Сутнісні ознаки компетентностей.

3. Автономія закладу освіти в організації освітнього процесу. Академічна свобода педагога.

4. Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників (Сертифікація).

Керівники, заступники  керівників закладів освіти

     1.     Модуль 1. Тема 1.1

2.     Модуль 1. Тема 1.2

     3.     Модуль 2. Тема 2.3

 

 

 

 


педагогічні працівники

     1.     Модуль 1. Тема 1.1

     2.     Модуль 1. Тема 1.1

     3.     Модуль 1. Тема 1.3

Модуль 1. Тема 1.4

Модуль 3. Тема 3.2

Модуль 4. Тема 4.1

Модуль 4. Тема 4.2

    4.     Модуль 1. Тема 1.1

Модуль 2. Тема 2.1

Модуль 2. Тема 2.2

Модуль 3. Тема 3.1

Модуль 3. Тема 3.2 

Бабовал Н.Р.

    1.     Академічна та кадрова автономія закладу загальної середньої  освіти.

 

2.     Реалізація політики академічної доброчесності в ЗЗСО. Проблеми та перспективи впровадження.

 


3.     Оцінювання професійних компетентностей педагога під час сертифікації. Сертифікація педагогічних працівників

 

 

4.     Інструменти педагогічного маркетингу в професійній діяльності педагога

 

 

 

5.     Організація змішаного та дистанційного навчання в закладі загальної середньої освіти

 

 



6.     Оцінювання професійних компетентностей учителя початкових класів під час сертифікації. Сертифікація педагогічних працівників.

 

 

   7.     Модель сучасного вихователя через призму професійного стандарту.

 

   8.     Траєкторія розвитку сучасного керівника ЗДО через призму професійного стандарту.

 

      9.     Тайм-менеджмент як засіб удосконалення професійної діяльності керівника гуртка.

 

   10.                       Діяльність шкільних бібліотек щодо формування медіакультури учасників освітнього процесу.

 

Для керівників ЗЗСО

Модуль 2. Тема 2.3

 

Для заступників керівників ЗЗСО

Модуль 4. Тема 4.5



Для вчителів математики та української мови та л-ри

Модуль 3. Тема 3.1

 

 


Для педагогічних працівників 

Модуль 3. Тема 3.1

Модуль 2. Тема 2.2

 

Для педагогічних працівників

Модуль 2. Тема 2.1

Тема 2.4

 



Для вчителів початкових класів ЗЗСО

Модуль 3. Тема 3.1

 




Для вихователів ЗДО

 

 

Для  керівників ЗДО

 

  

Для керівників гуртків

 


Для шкільних бібліотекарів

Городецька О.В.

1. Медіаграмотність керівника закладу освіти. Правила критичного оцінювання інформації.


2. Цифрові інструменти та ресурси для організації спільної роботи: креолізовані тексти.

3. Технологія проєктного навчання у практиці НУШ.


4. Формування навичок усвідомленого читання в учнів початкових класів.

5. Застосування проблемного навчання в умовах НУШ.


6. Медіаінформаційна компетентність учасників освітнього процесу в ЗДО.

Для керівників, заступників керівників закладів освіти

Модуль 14. Тема 14.1

Для педагогічних працівників

Модуль 2. Тема 2.4

Модуль 2. Тема 2.1

Модуль 4. Тема 4.1

Вчителі початкових класів

Модуль 2. Тема 2.1

Модуль 4. Тема 4.1

 

Для педагогів ЗДО

Біла О.І.

1. Емоційно-етична компетентність як складова професійної компетентності керівника сучасного закладу освіти.

2. Формування команди в ЗЗСО.

Колектив.

3. Емоційна компетентність, саморегуляція та професійна саморегуляція фахівця.

 

1. Нові соціально-професійні ролі вчителя НУШ: фасилітатор, тьютор, коуч.

2. Моделі спів учителювання вчителя й асистента вчителя.

3. Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки та Я-концепції в цілому.

4. Ефективний план уроку (основи тайм-менеджменту, чіткі та зрозумілі інструкції, паузи для мозку та тіла, зміна видів діяльності).

5. Розвиток емоційного інтелекту учасників освітнього процесу.

Для керівників ЗЗСО

Модуль 7 тема 7.1

 

 Модуль 6 тема 6.2

 

Модуль 7 тема 7.2

 

 

 


Для вчителів Модуль 2 тема 2.2

 

Модуль 2 тема 2.3

 

 

Модуль 2 тема 2.2

 

 

Модуль 2 тема 2.2

 

 

 

 Модуль 2 тема 2.2

 

Щербяк Ю.А.

Педагогіка лідерства.

Сучасні педагогічні системи: концептуальні ідеї Вальдорфської школи.

Педагогічні працівники

 Керівники ЗО

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар