1. Брик Р. С. Лідерська компетентність керівника - запорука успішного розвитку закладу освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Управління професійним розвитком сучасного керівника закладу освіти та оцінювання результативності його діяльності»: збірник наукових праць / за ред. В.В. Гуменюк. Хмельницький: ПП Сторожук О.В., 2015. С. 12-15.
2. Брик Р. С. Самоменеджмент як необхідна умова професійного розвитку керівника навчального закладу. Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах: Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції / НАПН України; Ун.-т менедж. освіти. К.: вид.-во ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2015. С. 18-19.
3. Брик Р. С. Формування
лідерської компетентності керівника навчального закладу як основи ефективного
управління. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
«Професійне самовдосконалення керівників загальноосвітніх навчальних закладів»:
Зб. наукових праць / за ред. В.В. Гуменюк. Хмельницький: ХОІППО, 2015. С. 17-19.
4. Брик Р. С. Фандрайзинг як
спосіб залучення додаткових джерел фінансування та інших ресурсів для
діяльності ЗНЗ. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної
конференції «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників
навчальних закладів», 29 березня 2016 р. Житомир : ФО-П Левковець, 2016. С.
51-57.
5. Брик Р. С. Функції
керівника ЗНЗ у впровадженні механізмів державно-громадського управління.
Збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції «Освітні
інновації: філософія, психологія, педагогіка», 08 грудня 2016 р. Суми : ФОП
Цьома С. П., 2016. С. 144-148.
6. Брик Р. С. Йосиф Сліпий як
духовний борець за українську державність. Проблеми національно-патріотичного
виховання: історичний та психолого-педагогічний аспекти: Матеріали
Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 23 лютого
2017 року). / укладачі: В. С. Мисик, І. Ф. Янюк, Т. Г. Дідух, О. А. Ревуцька.
Тернопіль : ТОКІППО, 2017. С. 30-34.
7. Брик Р. С. Імідж вчителя
як інструмент педагогічного впливу. Збірник матеріалів Всеукраїнської
науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психологічна культура
вчителя в контексті викликів сучасності», 5–6 квітня 2017 р. [укладачі: В.Є
Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я. Жизномірська, Т.Г. Дідух]. Тернопіль : СМП «Тайп»,
2017. С. 30-33.
8. Брик Р. С. Правова
компетентність як важлива складова управлінської діяльності керівника закладу
освіти. Використання технологій менеджменту якості в управлінні навчальними
закладами: збірник матеріалів I регіональної науково-практичної конференції (м.
Тернопіль, Україна, 13 листопада 2017 р.) / укладачі: Р.С. Брик, О.Б. Мочук.
Тернопіль: 2017. С. 19-25.
9. Брик Р. С. STEM-освіта
обов'язкова складова професійної компетентності педагога. STEM-освіта та шляхи
її впровадження в освітній процес : збірник матеріалів Всеукраїнської
науково-практичної веб-конференції (м. Тернопіль, 25 квітня 2018 р.).
Тернопіль: ТОКІППО, 2018. С. 11–14.
10. Брик Р.С. Професійна компетентність
педагога в контексті Нової української школи. Збірник матеріалів міжнародної
науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога» (м.
Тернопіль, Україна, 26–27 квітня 2018 року). / укладачі: В.Є Кавецький, А.В.
Вихрущ, О.Я. Жизномірська, І.І. Гаврищак, С.Б. Гах. Тернопіль : СМП «Тайп»,
2018. С. 46–49.
11. Брик Р. С. Актуалізація
ідей В.О. Сухомлинського в сучасних умовах управління закладом освіти. Збірник
матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Трансформація
української педагогічної концепції на початку III тисячоліття» (м. Тернопіль,
31 жовтня 2018 р.). Тернопіль: ТОКІППО, 2018. С. 5-8.
12. Брик Р. С. Механізми
впровадження внутрішньої системи забезпечення якості ЗСО в умовах інноваційної
управлінської діяльності. Збірник матеріалів IІ регіональної науково-практичної
конференції «Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами
освіти», (м. Тернопіль, Україна, 20 листопада 2018 р.) / укладачі: Р.С. Брик,
Т.Г. Дідух. Тернопіль : 2019. С. 9-12.
13. Брик Р. С. Організація
освітнього середовища для збереження та зміцнення здоров'я учасників освітнього
процесу в Новій українській школі. Матеріали обласної веб-конференції «Здоровий
спосіб життя (ЗСЖ) - запорука розвитку нації України», 12 грудня 2018 р.
Тернопіль: ТОКІППО, 2018. С. 79-83.
14. Брик Р. С. Сучасне
освітнє середовище та його вплив на якість освіти. Розвиток професійної
майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник
матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції: у 2 ч. Ч.1 (м.
Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.), 2019. С. 63–66.
15. Брик Р. С. Від педагогіки
співробітництва до педагогіки партнерства. Передові наукові дослідження в
Україні: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль,
Україна, 27 вересня 2019 року) / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І.
М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Т. В.
Магера, М. А. Мартинів, Т. О. Сергуніна // Науковий, методичний, інформаційний
збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної
педагогічної освіти. Тернопіль: ТОКІППО, 2019. Вип. 16. С. 11–17.
16. Брик Р.С. Управління
середовищем взаємодії учасників освітнього процесу. Використання технологій
менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів ІІІ
регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 14
листопада 2019 року). / Редколегія: Брик Р. С., Бабовал Н. Р., Дідух Т. Г. Тернопіль,
2019. С. 17-21.
17. Брик Р.С. Академічна
доброчесність як важлива складова забезпечення якості освіти. Українська Хартія
вільної людини – ціннісний базис для національної концепції «Нова українська
школа»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль,
Україна, 29 квітня 2020 року) / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І.
М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк,та ін. Науковий, методичний,
інформаційний збірник. Тернопіль: ТОКІППО, 2020. С. 23-28.
18. Брик Р. С. Професійна
компетентність учителя як складова внутрішньої системи забезпечення якості
освіти. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової
соціокультурної реальності: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної
науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 09-10 квітня 2020 року)
/ Редколегія: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, В. С. Мисик, Ю. Ч.
Шайнюк та ін. Тернопіль: СМП «Тайп», 2020. С. 47-51.
19. Брик Р. С. Професійна
компетентність вчителя як основа його професійного розвитку. Інноваційні
технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах
післядипломної освіти: збірник наукових статей у 3-х частинах / За заг. ред.
О.В. Зосименко, Г. Л. Єфремова. Суми, 2020. Ч. 3. С. 110-113.
20. Брик Р. С. Ціннісний підхід до організації освітнього процесу в сучасному закладі освіти. Освіта ХХІ століття: реалії та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 06 листопада 2020 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Г. І. Герасимчук, Т. В. Магера, М. П. Мамус, М. А. Мартинів, Т. О. Сергуніна. Тернопіль: ТОКІППО, 2020. С. 25–30.
21. Брик Р. С. Основні підходи до оцінки професійної компетентності педагога: реалії та перспективи. Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів ІV регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 26 листопада 2020 року) / Редколегія: Р.С. Брик, Н. Р. Бабовал, Т. Г. Дідух. Тернопіль, 2020. С. 27-31.
22. Брик Р. С. Керівник закладу освіти як провідник освітніх змін. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 15-16 квітня 2021 року) / Редколегія: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, В.Є. Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я. Жизномірська, С.Б. Гах, Р.Я. Яковишин, Т. В. Магера, Т.О. Сергуніна, Г.І. Герасимчук, М.П. Мамус, Н.Б. Стрийвус. Тернопіль: СМП «Тайп», 2021. С. 60-63.
23. Брик Р. С. Емоційна стійкість вчителя як важлива складова професійної компетентності. Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., (Тернопіль, 10-11 червня, 2021) [ред. кол.: В. Черняк (відп. ред.) та ін.]; Тернопільський ОКІППО. Тернопіль: Вид. центр ТОКІППО, 2021. С. 31-33.
24. Брик Р. С. Здатність до навчання впродовж життя як важлива складова професійної компетентності. П’яті Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 07 червня 2021 р.). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т.О. Сергуніна, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Г. І. Герасимчук, Т. В. Магера, М.П. Мамус, Н.Б. Стрийвус. Тернопіль: ТОКІППО, 2021. С. 81–86.
25. Брик Р. С. Тенденції розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у контексті сучасних інноваційних процесів. Михайло Грушевський і становлення української державності (м. Тернопіль, Україна, 29 вересня 2021 р.). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т.О. Сергуніна, Ф. І. Полянський, Г. І. Герасимчук, Т. В. Магера, М.П. Мамус, Н.Б. Стрийвус. Тернопіль: ТОКІППО, 2021. С. 87–91.
26. Брик Р. С. Шкільна медіація як інноваційний метод вирішення міжособистісних конфліктів в освітньому середовищі. Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 25 листопада 2021 р.). Тернопіль : ЗУНУ, 2021. С. 24–28.
27. Брик Р. С. Інформаційна
відкритість закладу освіти як складова якісного процесу управління.
Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти:
збірник матеріалів V регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль,
Україна, 26 листопада 2021 року) / Редколегія: І. М. Вітенко, Р. С. Брик, Ю. А.
Щербяк, Н. Р. Бабовал, О. О. Бернадин, О. В. Городецька, Т. Г. Дідух.
Тернопіль, 2021. С. 16–19.
28. Брик Р. С. Академічна
доброчесність у освітньому процесі України. Академічна доброчесність: виклики
сучасності : збірник наукових есе учасників дистанційного етапу наукового
стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 15.11 – 23.12.2021) /
уклад. Ю. Главчева; Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної
Академічної та Наукової Співпраці»; Духовна Академія Університету Кардинала
Стефана Вишинського; Фундація ADD. Варшава, 2021. С. 6–8.
29. Брик Р. С.
Інформаційно-освітній простір закладу освіти: структурно-функціональні
особливості освітнього веб-сайту. Науковий журнал «Гуманітарні студії: історія
та педагогіка». Тернопіль, 2022. Вип. 2. С. 124‒133.
30. Брик Р. С. Автономія
закладу освіти як складова реформи загальної середньої освіти. Інновації в
освіті: реалії та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжн. наук.-практ. конф.
(м. Тернопіль, 20 травня, 2022 р.). Тернопіль : ЗУНУ, 2022. С. 133–139.
31. Брик Р. С. Технології
освітньої діяльності педагога в кризових ситуаціях. Трансформаційні процеси
соціально-гуманітарної сфери сучасної України в умовах війни: виклики, проблеми
та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. (м.
Тернопіль, 02–03 черв., 2022 р.) Тернопіль : ЗУНУ, 2022. С. 57–62.
32. Брик Р. С. Захист прав
неповнолітніх від шкідливого впливу інформації на свідомість особистості.
Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали
Міжн.наук.-практ. конф., (Тернопіль, 09-10 черв., 2022) [ред. кол. : В.М.
Черняк (відп. ред.) та ін.]. Тернопіль : Вид. центр ТОКІППО, 2022. С. 71–75.
33. Брик Р. С. Механізми
впровадження автономії закладів освіти в умовах реформування. VI Ґеретівські
читання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль,
03 червня 2022 р.). Тернопіль: ТОКІППО, 2022. С. 20–23.
34. Брик Р. С. Вебсайт
закладу освіти як засіб створення єдиного інформаційного простору. Методичні
рекомендації. Тернопіль: ТОКІППО, 2022. 50 с.
35. Брик Р. С. Інноваційні
підходи управління закладами освіти в умовах реформування загальної середньої
освіти. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової
соціокультурної реальності: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної
конференції (29-30 вересня 2022 року) / Редколегія: О. М. Петровський, І. М.
Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, та ін.
Тернопіль: СМП «Тайп», 2022. С. 49–52.
36. Брик Р. С. Формування
інноваційної компетентності у майбутніх керівників закладів освіти як ефективна
умова забезпечення якості освіти. Інновації в освіті: реалії та перспективи
розвитку : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 28 жовт. 2022
р. С. 215–221.
37. Брик Р. С. Формування
інноваційної компетентності сучасного педагога як ефективна умова забезпечення
якості освіти. Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети:
електронний збірник наукових праць ЗОIППО, Випуск 4(51). 2022. URL: https://www.zoippo.zp.ua/pages/publications/el_gurnal/pages/vip51.html
38. Брик Р. С. Застосування сучасних підходів до інноваційного управління закладом загальної середньої освіти. Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції (24 листопада 2022 року). Тернопіль, 2022. С. 42–45.
39. Формування медіаграмотності учасників освітнього процесу ЗЗСО в сучасних реаліях : збірник науково-методичних матеріалів / Р. С. Брик, О. В. Городецька, Н. Р. Бабовал, О. Р. Олексюк, О. Я. Колодійчук, Р. Я. Яковишин, О. Б. Мочук; за заг. ред. І. М. Вітенка. Тернопіль: ТОКІППО, 2022. 100 с.
Немає коментарів:
Дописати коментар