09 грудня 2024 року на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти проведено інструктивно-методичну нараду «Практичні аспекти реалізації I (організаційно-підготовчого) етапу інноваційного освітнього проєкту на тему «Організація впровадження наскрізної моделі медіаосвіти в умовах інформаційної агресії» для керівників закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.
З вітальним словом до учасників наради звернувся Петровський О. М., директор Тернопільського ОКІППО, кандидат історичних наук, доцент. Олександр Миколайович окреслив реалії та перспективи розвитку інфомедійної грамотності особистості в сучасному інформаційному просторі.
Питання впровадження медіаосвіти як одного із основних чинників забезпечення якості освіти висвітлив Вітенко І. М, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва ТОКІППО, кандидат географічних наук. Ігор Михайлович наголосив на актуальності проєкту, ознайомив учасників з метою, завданнями, етапами проведення інноваційного освітнього проєкту регіонального рівня.
Фендик А. В., регіональний координатор проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», інформував про новий набір учителів та закладів освіти до участі у проєкті, ознайомив з оновленими матеріалами проєкту.
На необхідності розвитку навичок ефективної, грамотної та свідомої взаємодії усіх учасників освітнього процесу із сучасним медіапростором зосередила увагу Бабовал Н. Р., доцент, в.о. завідувача кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат економічних наук.
Практичні аспекти реалізації I (організаційно-підготовчого) етапу інноваційного проєкту на тему «Організація впровадження наскрізної моделі медіаосвіти в умовах інформаційної агресії» представила Городецька О. В., доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук.
Учасники інструктивно-методичної наради обговорили практичні аспекти реалізації завдань I (організаційно-підготовчого) етапу інноваційного освітнього проєкту на тему «Організація впровадження наскрізної моделі медіаосвіти в умовах інформаційної агресії», обмінялися ідеями та досвідом щодо розробки в закладах освіти, які беруть участь в інноваційному освітньому проєкті, наскрізної моделі медіаосвіти.
За підсумками інструктивно-методичної наради буде розроблено алгоритм реалізації завдань I (організаційно-підготовчого) етапу зазначеного проєкту і буде розміщено на блозі кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО у розділі «Проєктна діяльність».
Немає коментарів:
Дописати коментар