В Україні простежується тенденція до збільшення частки
вчителів, які проходять курси підвищення кваліфікації.
Про це свідчать результати міжнародного
дослідження PISA-2022, що проведене в Україні.
Зокрема, якщо
порівнювати підсумки дослідження в Україні у 2018 і 2022 роках, то в 2018 році
лише 2296 учнів навчалися в школах, керівники яких указували, що їхні вчителі
проходили такі курси.
Натомість у 2022 році
таких учнів уже 4296. Тобто різниця між циклами становить 20 відсоткових пунктів,
і вона є статистично значущою.
На думку авторів національного звіту PISA-2022, така позитивна зміна може бути пов'язана з декількома чинниками, зокрема з розвитком і розширенням сфери цифрових послуг.
Немає коментарів:
Дописати коментар