пʼятниця, 15 вересня 2023 р.

Оновлення академічних програм: створюємо методологію з нуля

 

Оновлювати навчальні програми вищої освіти так, щоб вони відповідали потребам ринку – проблема, яка так і не втрачає своєї актуальності.

Ще у 2021 році Центр економічного відновлення підготував експрес-аналіз поточного стану ІТ-освіти та мінімальне прогнозування ситуації на найближчі роки: «З 25 тисяч випускників ІТ-спеціальностей лише 12 тисяч щорічно потрапляє на ринок праці».

І хоча економічний клімат та загальна ситуація на ІТ-ринку змінилися протягом останніх років, проблематика оновлення та актуалізації освітніх програм не зникла, а радше стала на тимчасову паузу.

Складність оновлення ІТ-програм спричинена багатьма факторами: різними підходами до формування професійних стандартів, динамікою змін технологій, швидкістю оновлення знань в індустрії тощо. Звісно, це сприяє появі експериментів. Наприклад, один із наших партнерів – закладів вищої освіти – запровадив модель «викладач-експерт», за якої викладач відповідає за теоретичну й організаційну частину дисципліни, а експерт забезпечує релевантну практику. Проте на системному рівні все одно бракує рішення, як розробляти програми та забезпечувати і підтримувати їхню актуальність.

Детальніше…

Немає коментарів:

Дописати коментар