Питання розвитку емоційного інтелекту школярів з кожним роком стає дедалі
актуальнішим. Емоційний інтелект визначається як «здатність сприймати і
розуміти емоційні прояви особистості, керувати емоціями на основі
інтелектуальних процесів».
Фахівці Українського інституту розвитку освіти підготували для шкільних
педагогів практичний порадник «Упровадження компонентів розвитку емоційного
інтелекту в учнівства».
У пораднику висвітлено особливості розвитку компонентів емоційного
інтелекту здобувачів загальної середньої освіти, зокрема, на прикладі
впровадження соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН).
Також у пораднику презентовано змістово-методичне забезпечення, інформаційні ресурси та інструменти викладання соціально-емоційного та етичного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар