пʼятницю, 12 травня 2023 р.

Як компенсувати освітні втрати: рекомендації керівникам

 

Державна служба якості освіти України провела дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2022/23 навчальному році. У ході дослідження вдалося виявити ключові чинники, що призводять до втрат у результатах навчання учнів і, відповідно, у якості освіти, та розробити рекомендації для органів державної влади, громад і безпосередньо шкіл щодо подолання цих втрат.

Внаслідок повномасштабної війни росії проти України близько 800 тисяч школярів змінили форму здобуття освіти з очної на дистанційну (з 17 669 учнів у 2021 році до 772 909 у 2022) та сімейну (домашню) (з 4695 до 64 409 учнів відповідно). Найбільше ці зміни стосуються Сходу й Півдня країни, звідки близько 40% та 30% учнів/учениць відповідно були змушені виїхати за кордон чи в інші регіони країни.

З огляду на постійну загрозу безпеці учасників освітнього процесу в першому півріччі 2022/23 навчального року не вдалося відновити очне навчання у повному обсязі. Лише 15% закладів освіти працювали очно, 33% – дистанційно, 51% – змішано, поєднуючи очне і дистанційне навчання. На Сході й Півдні України переважало дистанційне навчання, у Центрі та на Півночі – змішане, на Заході – змішане навчання у містах та очне у селах.

Детальніше…

Немає коментарів:

Дописати коментар