Державна служба якості освіти України
провела дослідження якості організації освітнього процесу в
умовах війни у 2022/23 навчальному році. У ході дослідження вдалося виявити
ключові чинники, що призводять до втрат у результатах навчання учнів і,
відповідно, у якості освіти, та розробити рекомендації для органів державної влади, громад і
безпосередньо шкіл щодо подолання цих втрат.
Внаслідок повномасштабної війни росії проти України близько 800 тисяч
школярів змінили форму здобуття освіти з очної на дистанційну (з 17 669 учнів у
2021 році до 772 909 у 2022) та сімейну (домашню) (з 4695 до 64 409 учнів
відповідно). Найбільше ці зміни стосуються Сходу й Півдня країни, звідки
близько 40% та 30% учнів/учениць відповідно були змушені виїхати за кордон чи в
інші регіони країни.
З огляду на постійну загрозу безпеці учасників освітнього процесу в першому півріччі 2022/23 навчального року не вдалося відновити очне навчання у повному обсязі. Лише 15% закладів освіти працювали очно, 33% – дистанційно, 51% – змішано, поєднуючи очне і дистанційне навчання. На Сході й Півдні України переважало дистанційне навчання, у Центрі та на Півночі – змішане, на Заході – змішане навчання у містах та очне у селах.
Немає коментарів:
Дописати коментар