четвер, 27 жовтня 2022 р.

Розвиток читацької компетентності учнів: рекомендації для вчителів

 

Аналіз результатів моніторингу «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» демонструє нерівномірний розвиток читацьких умінь в учнів 4 класів.

Учасники моніторингу продемонстрували належний рівень володіння найпростішими вміннями (знаходити інформацію в тексті, формулювати прості висновки, визначати подібність чи відмінність об’єктів, особливості зовнішності героїв, визначати належність слів у тексті певним персонажам; зіставляти прочитане з власним життєвим досвідом).

Водночас учасники виявили нижчий рівень володіння складнішими вміннями (інтерпретувати й узагальнювати інформацію, формулювати комплексні висновки, розрізнювати головне й другорядне, виявляти значущі ідеї, пояснювати факти, розмежовувати факти і судження, тлумачити пряме й переносне значення слів, пов’язувати висловлювання героїв з їхніми характеристиками, аналізувати й оцінювати форму та зміст тексту, оцінювати логічність і достовірність викладу та відповідність стилю викладу інформації контексту, оцінювати мовну переконливість і значущість окремих елементів для пояснення думки автора).

Детальніше…

Немає коментарів:

Дописати коментар