Аналіз результатів моніторингу «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей
випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» демонструє
нерівномірний розвиток читацьких умінь в учнів 4 класів.
Учасники моніторингу продемонстрували належний рівень володіння
найпростішими вміннями (знаходити інформацію в тексті, формулювати прості
висновки, визначати подібність чи відмінність об’єктів, особливості зовнішності
героїв, визначати належність слів у тексті певним персонажам; зіставляти
прочитане з власним життєвим досвідом).
Водночас учасники виявили нижчий рівень володіння складнішими вміннями (інтерпретувати й узагальнювати інформацію, формулювати комплексні висновки, розрізнювати головне й другорядне, виявляти значущі ідеї, пояснювати факти, розмежовувати факти і судження, тлумачити пряме й переносне значення слів, пов’язувати висловлювання героїв з їхніми характеристиками, аналізувати й оцінювати форму та зміст тексту, оцінювати логічність і достовірність викладу та відповідність стилю викладу інформації контексту, оцінювати мовну переконливість і значущість окремих елементів для пояснення думки автора).
Немає коментарів:
Дописати коментар