29 жовтня 2021 року, відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО, на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбувся онлайн-тренінг «Формування академічної доброчесності в закладі загальної середньої освіти» для вчителів початкової школи Тернопільської області.
Мета заходу – ознайомлення педагогічних працівників із поняттям та принципами академічної доброчесності, вимогами законодавства у сфері академічної доброчесності до здобувачів освіти та педагогічних працівників, основними видами порушення академічної доброчесності, їх наслідками та видами академічної відповідальності; створення ефективної платформи навчання, що забезпечить оволодіння практичним досвідом використання різних форм та інструментів щодо формування академічної доброчесності у школі.
Академічна доброчесність базується на духовних засадах, етичних та моральних принципах, які лежать в основі освітньої діяльності. Саме доброчесність є мірилом внутрішньої культури людини. Сучасність вимагає від кожного напруженої праці, повної віддачі та безперервного розвитку для того, щоб бути готовим застосовувати свої інтелектуальні здібності та наполегливість для досягнення успіху.
У рамках заходу обговорювалися ключові аспекти забезпечення академічної доброчесності у школі, а саме: основні законодавчі аспекти поняття «академічна доброчесність»; педагогічна діяльність та академічна доброчесність; навчання здобувачів освіти принципам академічної доброчесності; ресурсна підтримка та корисні методичні матеріали для використання в школі.
Бабовал Надія Ростиславівна, доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат економічних наук (модератор заходу) провела міні-лекцію з елементами бесіди; розглянула кейси з академічної доброчесності; організувала роботу в групах, де учасники тренінгу формулювали правила «Кодексу честі»; провела панельну дискусію «Рецепт академічної доброчесності»; підсумувала очікуваний результат учасників заходу, використовуючи універсальну онлайн-дошку Padlet, а на завершальному етапі виконали вправу «Рюкзак корисних ідей».
Учасники тренінгу активно спілкувалися, виконували творчі завдання, обмінювалися думками та ідеями щодо впровадження академічної доброчесності в школі.
Щиро дякуємо освітянам за спільну роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар