Підручники, які зараз використовуються в 1–3 класах, не повною мірою
задовольняють потреби як вчителів, так і учнів та їх батьків.
Про це йдеться у висновках звіту «Політика щодо підручників»,
підготовленого Державною службою якості освіти.
Автори звіту зазначають, що проблеми, пов‘язані з якістю підручників,
зумовлені не стільки недоліками в роботі конкретних людей чи інституцій, як їх
системним характером, і потребують вирішення на рівні політик і процедур.
Згідно з відповідями респондентів, задіяних в опитуванні, зміст підручників не завжди відповідає запитам користувачів: матеріал складний для самостійного сприйняття дітьми, не відповідає їх віковим особливостям, не може зацікавити. Матеріали в підручниках містять фактологічні, логічні, граматичні та інші помилки тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар