четвер, 22 листопада 2018 р.

ІІ регіональна науково-практична конференція «Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти»

20 листопада 2018 року у Тернопільському ОКІППО проведено II регіональну науково-практичну конференцію «Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти».
У роботі конференції взяли участь науковці, керівники закладів освіти та практики освітньої галузі, зокрема тези на адресу оргкомітету надіслали доктори та кандидати наук з України, Польщі, Словаччини.
На пленарному засіданні з вітальним словом до учасників конференції звернувся Вітенко І.М., заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.

На конференції розглядались актуальні практичні та теоретичні питання, пов’язані з використанням технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти в період реформування.
У ході пленарного засідання, представив доповідь Брик Р.С., доцент, в.о. завідувача кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук «Механізми впровадження внутрішньої системи забезпечення якості ЗСО в умовах інноваційної управлінської діяльності». Типологію та професійно важливі якості керівників ЗЗСО проаналізував Кавецький В.Є., доцент, в.о. завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук.
Питання креативної освіти старшокласників висвітлила Смук Н.Р., методист відділу менеджменту координації та комунікації та комунікації методичних служб Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. З доповіддю «Інституційна спроможність ЗЗСО в умовах державно-громадського управління» виступила Куриш О.С., методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб ТОКІППО. Городецька О.В., доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук, акцентувала увагу на тайм-синдромі як наслідку інформаційного стресу та окреслила основні правила тайм-менеджменту.
Конструктивними та цікавими були думки доповідачів Ворони Г.Ю., Остапчука О.М. щодо управління закладом освіти в контексті євроінтеграційних процесів та особистості директора як ключової фігури освітнього процесу.
Науковці і практики продовжили свою роботу на секційних засіданнях, тематика яких окреслена такими напрямами:
механізми публічного управління в освітній галузі в контексті євроінтеграційних процесів;
модернізація управлінської діяльності керівників закладів освіти в умовах освітніх змін;
оцінювання якості освіти у закладах освіти;
науково-методичний супровід професійного зростання методичних, керівних та педагогічних кадрів в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» шляхом впровадження ІКТ.
Під час роботи конференції відбувався обмін думками із заявленої проблеми, узагальнено ідеї, визначено ефективні шляхи розвитку професійного потенціалу керівників закладів освіти.
За підсумками роботи конференції буде видано збірник тез.

Немає коментарів:

Дописати коментар