субота, 13 січня 2018 р.

Завершення науково-методичного супроводу психолого-педагогічного проекту «Школа шляхетності» – формування і розвиток шляхетної особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

   Протягом 2012–2017 років Тернопільський навчально-виховний комплекс № 35 здійснював дослідно-експериментальну роботу за темою: «Психолого-педагогічний проект «Школа шляхетності» – формування і розвиток шляхетної особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку».
       Науковим консультантом експерименту була Городецька О.В., викладач кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат пед. наук.

     Учасники психолого-педагогічного проекту «Школа шляхетності» працювали над впровадженням у освітній процес нових форм і методів, опрацьовували науково-методичну літературу. Інформаційно-методичний кабінет поповнився сучасними актуальними матеріалами: тематичними розробками педагогів; доповідями, що обговорювались на засіданнях методичних об’єднань, педрадах; мультимедійними презентаціями; розробленими педагогічними проектами; друкованими працями тощо. Провідною ідеєю реалізації програми духовно-морального розвитку вихованців через впровадження даного проекту була виховна робота, робота з батьками, організація педагогічної підтримки дитини. 
       Колектив навчального закладу, опрацьовуючи дану проблему, яка містить в собі «Концепцію формування розвитку шляхетної особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку», дійшов висновків, що у процесі формування всебічно розвиненої особистості чільне місце належить шляхетному вихованню та духовному розвитку громадянина, патріота України.

       Поширення ідеї шляхетності та практичний досвід її втілення покликані формувати у вихованців поняття про права та обов’язки людини; розвивати критичне мислення; уміння відстоювати свої права, інтереси та переконання; виховувати здатність виявляти толерантність до поглядів інших; вирішувати всі соціальні питання демократичними методами.
   За підсумками проведення у Тернопільському НВК № 35 дослідно-експериментальної роботи розроблені Методичні рекомендації щодо формування і розвитку шляхетної особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Немає коментарів:

Дописати коментар