Протягом 2012–2017 років Тернопільський навчально-виховний комплекс № 35 здійснював
дослідно-експериментальну роботу за темою: «Психолого-педагогічний проект «Школа шляхетності» – формування і розвиток шляхетної особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку».
Науковим консультантом експерименту була
Городецька О.В., викладач кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО,
кандидат пед. наук.
Учасники психолого-педагогічного проекту «Школа шляхетності» працювали над впровадженням у освітній процес нових форм і методів, опрацьовували науково-методичну літературу. Інформаційно-методичний кабінет поповнився сучасними актуальними матеріалами: тематичними розробками педагогів; доповідями, що обговорювались на засіданнях методичних об’єднань, педрадах; мультимедійними презентаціями; розробленими педагогічними проектами; друкованими працями тощо. Провідною ідеєю реалізації програми духовно-морального розвитку вихованців через впровадження даного проекту була виховна робота, робота з батьками, організація педагогічної підтримки дитини.
Колектив
навчального закладу, опрацьовуючи дану проблему, яка містить в собі «Концепцію
формування розвитку шляхетної особистості дітей дошкільного та молодшого
шкільного віку», дійшов висновків, що у процесі формування всебічно розвиненої
особистості чільне місце належить шляхетному вихованню та духовному розвитку
громадянина, патріота України.
Поширення ідеї шляхетності та
практичний досвід її втілення покликані формувати у вихованців поняття про
права та обов’язки людини; розвивати критичне мислення; уміння відстоювати свої
права, інтереси та переконання; виховувати здатність виявляти толерантність до
поглядів інших; вирішувати всі соціальні питання демократичними методами.
За
підсумками проведення у Тернопільському НВК № 35 дослідно-експериментальної роботи
розроблені Методичні рекомендації щодо
формування і розвитку шляхетної особистості дітей дошкільного та молодшого
шкільного віку
Немає коментарів:
Дописати коментар