В умовах
викликів інформаційної доби критичне
мислення громадян щодо медіа повідомлень
перетворюється на важливу складову
національної безпеки. Також медіаосвіта
набуває якості потужного ресурсу
національно-патріотичного виховання.
Розвинена медіаінформаційна грамотність
стає невід’ємною складовою патріотичного
світогляду особистості.
Для педагогів,
батьків та дітей особливої ваги набуває
питання розвитку медіакультури та
медіаграмотності особистості.
У десяти
загальноосвітніх навчальних закладах,
двох навчально-виховних комплексах та
трьох дошкільних навчальних закладах
області розпочався всеукраїнський
експеримент
«Стандартизація наскрізної
соціально-психологічної моделі масового
впровадження медіаосвіти у вітчизняну
педагогічну практику».
Експеримент
складатиметься з кількох етапів:
підготовчий, концептуально-діагностичний,
формувальний, узагальнювальний,
коригувальний.
Перший
етап: підготовчий – триватиме рік, за
цей період всі учасники експерименту
мають напрацювати медіаосвітню
компетентність педагогів, визначитись
з інструментами, завданнями і заходами
щодо впровадження медіаграмотності.
У Тернопільському
ОІППО педагоги мають можливість під
час проходження курсів поглибити свої
знання щодо розвитку медіаграмотності,
медіакультури школярів та дошкільників.
Бажання навчити
дітей грамотного орієнтування в медійному
просторі сприяло відкриттю першого в
Україні медіакласу в Тернопільській
школі-ліцеї № 2.
Немає коментарів:
Дописати коментар