вівторок, 19 вересня 2017 р.

Впровадження медіаосвіти у навчальних закладах області


В умовах викликів інформаційної доби критичне мислення громадян щодо медіа повідомлень перетворюється на важливу складову національної безпеки. Також медіаосвіта набуває якості потужного ресурсу національно-патріотичного виховання. Розвинена медіаінформаційна грамотність стає невід’ємною складовою патріотичного світогляду особистості.
Для педагогів, батьків та дітей особливої ваги набуває питання розвитку медіакультури та медіаграмотності особистості.
У десяти загальноосвітніх навчальних закладах, двох навчально-виховних комплексах та трьох дошкільних навчальних закладах області розпочався всеукраїнський експеримент «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».
Експеримент складатиметься з кількох етапів: підготовчий, концептуально-діагностичний, формувальний, узагальнювальний, коригувальний.
Перший етап: підготовчий – триватиме рік, за цей період всі учасники експерименту мають напрацювати медіаосвітню компетентність педагогів, визначитись з інструментами, завданнями і заходами щодо впровадження медіаграмотності.
У Тернопільському ОІППО педагоги мають можливість під час проходження курсів поглибити свої знання щодо розвитку медіаграмотності, медіакультури школярів та дошкільників.
Бажання навчити дітей грамотного орієнтування в медійному просторі сприяло відкриттю першого в Україні медіакласу в Тернопільській школі-ліцеї № 2.


Немає коментарів:

Дописати коментар