1. Городецька О.В. Інформаційна
гігієна особистості. Неперервна освіта: здобутки, проблеми, перспективи:
матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, приуроченої 80-річчю
від дня заснування Тернопільського обласного комунального інституту
післядипломної педагогічної освіти (м. Тернопіль, Україна, 23 грудня 2020
року). Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного
комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М.
Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, A.
Janowski, Ф. І. Полянський, Г. І. Герасимчук, Т. В. Магера, М. П. Мамус, М. А.
Мартинів, Т. О. Сергуніна. Тернопіль: ТОКІППО, 2020. С. 65–70.
2. Городецька О. В. Умови
ефективного, свідомого, грамотного та безпечного використання медіазасобів
керівниками закладів освіти у професійній діяльності. Використання технологій
менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів ІV
регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 26 листопада
2020 року) / Редколегія: І. М. Вітенко, Р. С. Брик, Н. Р. Бабовал, Т. Г. Дідух.
Тернопіль, 2020. С. 38–40.
3. Городецька О.В.
Медіаграмотність як важлива життєва навичка особистості в
інформаційно-цифровому суспільстві. Тернопіль, 2020. 40 с.
4. Городецька О.В. Цифрова грамотність
як базовий компонент освіти. Освіта ХХІ століття: реалії та перспективи
розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м.
Тернопіль, Україна, 06 листопада 2020 року). Науковий, методичний,
інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту
післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С.
Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, A. Janowski, Ф. І. Полянський,
Г. І. Герасимчук, Т. В. Магера, М. П. Мамус, М. А. Мартинів, Т. О. Сергуніна.
Тернопіль: ТОКІППО, 2020. С. 234–239.
5. Городецька О.В.
Інформаційно-психологічна безпека особистості. Четверті Ґеретівські читання:
матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна,
29 квітня 2020 року). Науковий, методичний, інформаційний збірник
Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної
освіти / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І.
Когут, Ю. Ч. Шайнюк, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Т. В. Магера, М. А.
Мартинів, Т. О. Сергуніна. Тернопіль: ТОКІППО, 2020. С. 31–36.
6. Городецька О. В. Інтегрований
підхід до навчання як фактор цілісного сприйняття світу Біорізноманіття України
в контексті сучасних природних умов середовища: матеріали Міжнародної
наук.-практ. конф., (Тернопіль, 04-05 червня, 2020) [ред.кол. : В.Черняк
(відп.ред.) та ін.]; Тернопільський ОКІППО. Тернопіль: Вид. центр ТОКІППО,
2020. С. 173-174.
7. Городецька О. В. Інформаційний
детокс як засіб психологічного захисту особистості. Розвиток професійної
майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник
матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль,
Україна, 09-10 квітня 2020 року) / Редколегія: О. М. Петровський, І. М.
Вітенко, О. І. Когут, В. С. Мисик, Ю. Ч. Шайнюк та ін. Тернопіль: СМП «Тайп»,
2020. С. 100–102.
8. Городецька О.В. Форми та
засоби інтеграції медіаосвіти в управлінську практику сучасних закладів освіти.
Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти:
збірник матеріалів ІІІ регіональної науково-практичної конференції (м.
Тернопіль, Україна, 14 листопада 2019 року). / Редколегія: Брик Р. С., Бабовал
Н. Р., Дідух Т. Г. Тернопіль, 2019. С. 31-33.
9. Городецька О.В. Основні
аспекти психологічного захисту від негативного впливу сучасного інформаційного
потоку. Треті Ґеретівські читання: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної
конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, Україна, 14 червня 2019 року) /
Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч.
Шайнюк, A. Janowski, Ф. І. Полянський, Т. В. Магера, М. А. Мартинів, Т. О.
Сергуніна // Науковий методичний інформаційний збірник Тернопільського
обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. Тернопіль:
ТОКІППО, 2019. Вип. 14. С. 33–37.
10. Городецька О.В. Інформаційна
гігієна як основа сучасних наукових досліджень. Процеси українського
державотворення від давніх часів до сьогодення (з нагоди 1000-річчя з початку
правління Ярослава Мудрого): Матеріали Всеукраїнської науково-практичної
конференції (м. Тернопіль, Україна, 18 квітня 2019 року) / Редколегія: О.М.
Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю.Ч. Шайнюк, A. Janowski,
Ф. І. Полянський, Т. В. Магера, М. А. Мартинів, І. І. Рудник, Т. О. Сергуніна
// Науковий методичний інформаційний збірник Тернопільського обласного
комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. Тернопіль: ТОКІППО,
2019. Вип. 12. С. 149–151.
11. Городецька О.В. Формування
медіаграмотності сучасного педагога : навчальна програма з навчально-методичним
забезпеченням тренінгового курсу / О.В. Городецька. Тернопіль, 2019. 71 с.
12. Городецька О.В. Медіагігієна
як ефективний інструмент формування медійно-інформаційної грамотності
особистості. Здоровий спосіб життя - запорука розвитку нації України : збірник
матеріалів обласної веб-конференції, Тернопіль, 12 грудня 2018 р. Тернопіль:
ТОКІППО, 2018. С. 21–24.
13. Городецька О.В. Тайм-синдром
як наслідок інформаційного стресу в професійній діяльності керівника закладу
освіти. Використання технологій менеджменту якості в управлінні навчальними
закладами: збірник матеріалів II регіональної науково-практичної конференції
(м. Тернопіль, Україна, 20 листопада 2018 року) / укладачі: Брик Р.С., Дідух
Т.Г. Тернопіль, 2018. С. 13–16.
14. Городецька О.В. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О.В. Городецька // Нова педагогічна думка: [Науково-методичний журнал]. – Рівне, 2018. – № 3 (95). – С. 166–169.
15. Городецька О.В.
Науково-педагогічна діяльність Івана Верхратського (1846–1919 рр.) / О.В.
Городецька // Дні науки (вересень, 2018 р.): Матеріали Всеукраїнських
науково-практичних конференцій (м. Тернопіль, Україна, 26–28 вересня 2018 року)
/ Редколегія: О.М. Петровський, І.М. Вітенко, A. Janowski, В.С. Мисик,
Ф.І. Полянський, І.Ф. Янюк, М.А. Мартинів, Т.О. Сергуніна // Науковий,
методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального
інституту післядипломної педагогічної освіти. – Тернопіль: ТОКІППО, 2018. –
Вип. 8. – С. 25–28.
16. Городецька О.В. Впровадження
медіаосвіти як інноваційного напряму професійної діяльності педагога / О.В.
Городецька // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції
«Розвиток професійної майстерності педагога» (м. Тернопіль, Україна, 26–27
квітня 2018 року). / укладачі: В.Є Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я. Жизномірська,
І.І. Гаврищак, С.Б. Гах. – Тернопіль : СМП «Тайп», 2018. С. 90–91.
17. Городецька О.В. Медіаосвіта як
засіб розвитку інноваційного мислення учителя та учня / О.В. Городецька //
STEM-освіта та шляхи її впровадження в навчально-виховний процес: збірник
матеріалів І регіональної науково-практичної веб-конференції, Тернопіль, 24
травня 2017 р. – Тернопіль: ТОКІППО, 2017. – С. 70–73.
18. Городецька О.В. Соцільно-історичні
передумови формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського
(1846–1919 рр.) / О.В. Городецька // Тернопіль і Тернопільщина в особах,
подіях, документах: Збірник наукових статей та тез I Регіональної
науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 25 квітня 2017 року). /
Редколегія: О. М. Петровський, Б. Б. Буяк, В. С. Мисик, A. Janowski, І. Ф.
Янюк, О. А. Ревуцька. – Тернопіль: ТОКІППО, 2017. – С. 11–15.
19. Городецька О.В.
Науково-педагогічні погляди Івана Верхратського щодо розвитку української
літературної та наукової мови // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції
«Основні стратегії розвитку духовної та світоглядної культури особистості
громадянського суспільства», 20–21 квітня 2017 р. : Ч. 1. [Наук. ред О.Є.
Висоцька]. – Дніпро : СПД «Охотнік», 2017. С. 79–81.
20. Городецька О.В. Вплив
засобів масової комунікації на розвиток професійної майстерності педагога /
О.В. Городецька // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної
конференції з міжнародною участю «Психологічна культура вчителя в контексті
викликів сучасності», 5–6 квітня 2017 р. [укладачі: В.Є Кавецький, А.В. Вихрущ,
О.Я. Жизномірська, Т.Г. Дідух]. – Тернопіль : СМП «Тайп», 2017. С. 85–87.
21. Городецька О.В. Виховання
культури користувача Інтернету як основа формування високих моральних якостей
та громадянської позиції дітей молодшого шкільного віку / О.В. Городецька //
[Електронний збірник статей П’ятої міжнародної науково-методичної конференції
"Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські
перспективи], 31 березня – 01 квітня 2017 р. – К. : Центр вільної преси,
Академія української преси, 2017. – С. 98–106. : доступ до статті :
http://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnik_konf_AUP_2017.pdf.
22. Городецька О.В.
Медіакультура особисті як чинник інноваційного менеджменту / О.В. Городецька //
Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний
менеджмент у закладах освіти», 21 березня 2017 року : в 2 ч. Ч 1. [відп. за
вип.: Б.М. Ренькас, Т.Є. Рожнова]. – Житомир : Вид-во ФО-П Левковець, 2017. –
С. 126–129.
23. Городецька О.В. Йосиф Сліпий –
духовний провідник українського народу / О.В. Городецька // Матеріали
Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми
національно-патріотичного виховання: історичний та психолого-педагогічний
аспекти», 23 лютого 2017 р. [укладачі: В.С. Мисик, І.Ф. Янюк, Т. Г. Дідух, О.
А. Ревуцька]. – Тернопіль : ТОКІППО, 2017. – С. 38–41.
24. Городецька О.В. Вплив
Інтернет-технологій на формування та розвиток мовного середовища в українських
школах / О.В. Городецька // Евалюація: наукові, освітні, соціальні проекти.
Випуск 2 : матеріали інноваційного семінару «Евалюація науково-освітніх програм
для національних меншин» / Редактори : В. Євтух, Л. Корпоровіч, З. Рубене, М.
Руісс. – Київ – Переяслав-Хмельницький – Франкфурт-на Майні, 2016. – С.
121–126.
26. Городецька О.В. Медіаосвіта (медіаграмотність) майбутнього керівника навчального закладу як основа йогопрофесійної підготовки / О.В. Городецька // Збірник матеріалів Всеукраїнськоїнауково-практичної конференції «Наукові підходи в управлінні навчальними закладами»,28 квітня 2015 р. – Житомир : ФО-П Левковець, 2015. – С. 89–91.
27. ГородецькаО.В. Медіакомпетенція педагогічних та науково-педагогічних працівників / О. В. Городецька //Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічнийуніверситет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 35, Том VI (57) : Тематичнийвипуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітньогопростору». – К. : Гнозис, 2014. – С. 96–102.
28. Городецька О. В.Медіагігієна як засіб збереження здоров’я студентської молоді /О. В. Городецька // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-ХмельницькийДПУ імені Григорія Сковороди” – Додаток 4 до Вип. 31, Том III (11) :[Тематичний випуск “Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”]. –К. : Гнозис, 2014. – С. 79–84.
29. Городецька О. В. Вплив сучасного інформаційного простору на розвиток мовної особистості педагогічних та науково-педагогічних кадрів у професійній післядипломній освіті / О.В. Городецька // Електронний збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах», 27 лютого 2015 р. /НАПН України; Ун-т менедж. освіти. – К., 2015. – С. 29–30.
Режим доступу до статті : http://umo.wedes.com.ua/images/content/institutes/cipo/kaf_UPOP/metod_material/vseukr_internet_konf.pdf
30. Городецька О.В. Формування інформаційної культури вчителя як один із пріоритетних напрямів післядипломної педагогічної освіти /О.В. Городецька // [Електронний збірник матеріалів Третьої міжнародної науково-методичної конференції "Практична медіаграмотність], 16–17 квітня 2015 р. – К., 2015. – С. 226–232 : доступ до статті :http://www.medialiteracy.org.ua/index.php/2-uncategorised/72-materialy-ii-mizhnarodnoi-konferentsii-mediaosvita-i-mediahramotnist.
31. Городецька О.В. Сучасні засади формування професіоналізму майбутніх учителів іноземної мови початкової школи// О.В. Городецька // матер. Міжнар. науково-практичної конференції :«Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін»,26–27 березня 2015 р. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. – Т.2. – С. 203–205.
32. Городецька О.В. Актуальність проблеми насильства в школі / О.В. Городецька// Дитинство без насилля : суспільство,школа і сім’я на захисті прав дітей : збірник матеріалівМіжнародної науково-практичної конференції, 29–30 квітня 2014 р. / за заг. ред.проф. О. Кікінежді. – Тернопіль : Вид-во «Стереоарт», 2014. – С.157–159.
33. Городецька О.В. Інформаційна культура як складова моделі професійного розвиткукерівника навчального закладу / О.В. Городецька // матер. Міжнародноїнауково-практичної Інтернет-конференції «Управління професійним розвиткомсучасного керівника закладу освіти та оцінювання результативності йогодіяльності», 10 грудня 2014 р. : Збірник наукових праць / За заг. Ред. В.В.Гуменюк. – Хмельницкий, 2015. С. 35–38.
34. Городецька О.В. Формування інформаційної культурикерівника сучасного загальноосвітнього навчального закладу в контекстіекологічної безпеки особистості / О.В.Городецька // матер. Міжнародноїнауково-практичної Інтернет-конференції «Професійне самовдосконаленнякерівників загальноосвітніх навчальних закладів», 29 жовтня 2015 р. :Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Гуменюк. – Хмельницкий : ХОІППО,2015. С. 39–41.
Режим доступу до статті : http://hoippo.km.ua/index.php?name=content&op=view&id=53
35. Городецька О.В. Ретроспективний погляд нависвітлення питання національно-патріотичного виховання на сторінках часопису«Рідна школа» у першій половині ХХ ст. / О.В. Городецька // матер. Міжнар.науково-практичної конференції, 3 грудня 2014 : «Філософія, психологія,педагогіка» : у 4 ч. – Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2014. –Ч. 4. – С. 7–11.
36. Сучасні методи активізації навчально-пізнавальної діяльностіучнів молодших класів на урокаханглійської мови.
У статті подано розробку конкретних пропозицій для вчителів початкової школи з питань відбору навчального матеріалу із метою активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів при проведенні уроків англійської мови. Обґрунтовано ефективність використання нетрадиційних методів навчання на уроках англійської мови з метою формування пізнавальної активності учнів.
Детальніше.. 37. ЛІНГВОПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.
У статті окреслено основні психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, що безпосередньо впливають на ефективність навчально-виховного процесу. Подано основні критерії професіоналізму вчителя іноземної мови початкової школи. Проаналізовано психологічні передумови раннього оволодіння іноземною мовою. Обґрунтовано необхідність використання інноваційних методів навчання на уроках з метою формування пізнавальної активності учнів.
Дентальніше...
Немає коментарів:
Дописати коментар