1. Брик Р. С. Лідерська компетентність керівника - запорука успішного розвитку закладу освіти. Управління професійним розвитком сучасного керівника закладу освіти та оцінювання результативності його діяльності: матеріали міжнар. наук. практ. інтернет-конф. Хмельницький: ПП Сторожук О.В., 2015. С. 12–15.
2. Брик Р. С. Самоменеджмент як необхідна умова професійного розвитку керівника навчального закладу. Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах: зб. тез всеукр. Інтернет-конф./ НАПН України; Ун.-т менедж. освіти. К.: вид.-во ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2015. С. 18–19.
3. Брик Р. С. Формування лідерської
компетентності керівника навчального закладу як основи ефективного управління. Професійне самовдосконалення керівників
загальноосвітніх навчальних закладів: матеріали міжнар. наук.-прак.
інтернет-конф. Хмельницький: ХОІППО, 2015. С. 17–19.
4. Брик Р. С. Фандрайзинг як спосіб
залучення додаткових джерел фінансування та інших ресурсів для діяльності ЗНЗ. Теоретико-методологічні засади професійної
підготовки керівників навчальних закладів: зб. матеріалів всеукр.
наук.-практ. конф., 29 берез. 2016 р. Житомир : ФОП Левковець, 2016. С. 51–57.
5. Брик Р. С. Функції керівника ЗНЗ у
впровадженні механізмів державно-громадського управління. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: зб.
матеріалів III Міжнар. наук.-практ. конф. 08 груд. 2016 р. Суми : ФОП Цьома С.
П., 2016. С. 144–148.
6. Брик Р. С. Йосиф Сліпий як духовний
борець за українську державність. Проблеми
національно-патріотичного виховання: історичний та психолого-педагогічний
аспекти:
матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 23 лют. 2017 р.). Тернопіль
: ТОКІППО, 2017. С. 30–34.
7. Брик Р. С. Імідж вчителя як
інструмент педагогічного впливу. Психологічна
культура вчителя в контексті викликів сучасності: зб. матеріалів всеукр.
наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 5–6 квіт. 2017 р. Тернопіль : СМП «Тайп»,
2017. С. 30–33.
8. Брик Р. С. Правова компетентність як
важлива складова управлінської діяльності керівника закладу освіти. Використання технологій менеджменту якості в
управлінні навчальними закладами: зб. матеріалів I регіон. наук.-практ.
конф. (м. Тернопіль, 13 листоп. 2017 р.). Тернопіль: 2017. С. 19–25.
9. Брик Р. С. STEM-освіта обов'язкова
складова професійної компетентності педагога. STEM-освіта та шляхи її впровадження в освітній процес : зб.
матеріалів всеукр. наук.-практ. веб-конф. (м. Тернопіль, 25 квіт. 2018 р.).
Тернопіль: ТОКІППО, 2018. С. 11–14.
10. Брик Р. С. Професійна компетентність
педагога в контексті Нової української школи. Розвиток професійної майстерності педагога: зб. матеріалів міжнар.
наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 26–27 квіт. 2018 р.). Тернопіль : СМП «Тайп»,
2018. С. 46–49.
11. Брик Р. С. Актуалізація ідей В. О.
Сухомлинського в сучасних умовах управління закладом освіти. Трансформація української педагогічної
концепції на початку III тисячоліття: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ.
конф. (м. Тернопіль, 31 жовт. 2018 р.). Тернопіль: ТОКІППО, 2018. С. 5–8.
12. Брик Р. С. Механізми впровадження
внутрішньої системи забезпечення якості ЗСО в умовах інноваційної управлінської
діяльності. Використання технологій
менеджменту якості в управлінні закладами освіти: зб. матеріалів IІ регіон.
наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, Україна, 20 лист. 2018 р.). Тернопіль :
ТОКІППО, 2019. С. 9–12.
13. Брик Р. С. Організація освітнього
середовища для збереження та зміцнення здоров'я учасників освітнього процесу в
Новій українській школі. Здоровий спосіб
життя (ЗСЖ) - запорука розвитку нації України: матеріали обласн. веб-конф.
12 груд. 2018 р. Тернопіль: ТОКІППО, 2018. С. 79–83.
14. Брик Р. С. Сучасне освітнє
середовище та його вплив на якість освіти. Розвиток професійної майстерності
педагога в умовах нової соціокультурної реальності: Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової
соціокультурної реальності: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: у
2 ч. Ч.1 (м. Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.), 2019. С. 63–66.
15. Брик Р. С. Від педагогіки
співробітництва до педагогіки партнерства. Передові
наукові дослідження в Україні: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль,
27 верес. 2019 р.). Тернопіль: ТОКІППО, 2019. Вип. 16. С. 11–17.
16. Брик Р. С. Управління середовищем
взаємодії учасників освітнього процесу. Використання
технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: зб. матеріалів
ІІІ регіон. наук.-практ. конф.(м. Тернопіль, Україна, 14 листоп. 2019 р.).
Тернопіль: ТОКІППО, 2019. С. 17–21.
17. Брик Р. С. Академічна доброчесність
як важлива складова забезпечення якості освіти. Українська Хартія вільної людини – ціннісний базис для національної
концепції «Нова українська школа»: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м.
Тернопіль, 29 квіт. 2020 р.). Тернопіль: ТОКІППО, 2020. С. 23–28.
18. Брик Р. С. Професійна компетентність
учителя як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Розвиток професійної майстерності педагога в
умовах нової соціокультурної реальності: зб. матеріалів ІІІ Міжнар.
наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 09-10 квіт. 2020 р.). Тернопіль: СМП «Тайп»,
2020. С. 47–51.
19. Брик Р. С. Професійна компетентність
вчителя як основа його професійного розвитку. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності
педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей у 3-х
частинах / За заг. ред. О.В. Зосименко, Г. Л. Єфремова. Суми, 2020. Ч. 3. С.
110–113.
20. Брик Р. С. Ціннісний підхід до
організації освітнього процесу в сучасному закладі освіти. Освіта ХХІ століття: реалії та перспективи розвитку: матеріали
всеукр. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 06 листоп. 2020 р.). Тернопіль:
ТОКІППО, 2020. С. 25–30.
21. Брик Р. С. Основні підходи до оцінки
професійної компетентності педагога: реалії та перспективи. Використання технологій менеджменту якості в
управлінні закладами освіти: зб. матеріалів ІV регіон. наук.-практ. конф.
(м. Тернопіль, 26 листоп. 2020 р.). Тернопіль, 2020. С. 27–31.
22. Брик Р. С. Керівник закладу освіти
як провідник освітніх змін. Розвиток
професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності:
зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 15-16 квіт. 2021
р.). Тернопіль: СМП «Тайп», 2021. С. 60–63.
23. Брик Р. С. Емоційна стійкість
вчителя як важлива складова професійної компетентності. Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах
інноваційного освітнього простору сучасної школи: матеріали Всеукр.
наук.-практ. конф., (Тернопіль, 10-11 черв., 2021). Тернопіль: Вид. центр
ТОКІППО, 2021. С. 31–33.
24. Брик Р. С. Здатність до навчання
впродовж життя як важлива складова професійної компетентності. П’яті Ґеретівські читання: наук. статті,
тези доп. та ін. матеріали всеукр.наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 07 черв.
2021 р.). Тернопіль: ТОКІППО, 2021. С. 81–86.
25. Брик Р. С. Тенденції розвитку
професійної компетентності педагогічних працівників у контексті сучасних
інноваційних процесів. Михайло Грушевський
і становлення української державності (м. Тернопіль, 29 верес. 2021 р.).
Тернопіль: ТОКІППО, 2021. С. 87–91.
26. Брик Р. С. Шкільна медіація як
інноваційний метод вирішення міжособистісних конфліктів в освітньому середовищі.
Інновації в освіті: реалії та перспективи
розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 25
листоп. 2021 р.). Тернопіль : ЗУНУ, 2021. С. 25–29.
27. Брик Р. С. Інформаційна відкритість
закладу освіти як складова якісного процесу управління. Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти:
зб. матеріалів V регіон. наук.-практ.
конф. (м. Тернопіль, 26 листоп. 2021 року). Тернопіль: ТОКІППО, 2021. С.
16–19.
28. Брик Р. С. Академічна доброчесність
у освітньому процесі України. Академічна доброчесність: виклики сучасності : зб. наукових есе учасників дистанційного
етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 15.11 –
24.12.2021) Варшава, 2021. С. 6–8.
https://www.iiasc.org/wp-content/uploads/2022/01/iiasc_academic_integrity_12_2021.pdf
29. Брик Р. С., Ребуха Л. З. Інформаційно-освітній
простір закладу освіти: структурно-функціональні особливості освітнього
веб-сайту. Гуманітарні студії: історія та
педагогіка, 2021. Вип.2(02). С. 103–114 http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/issue/view/2
30. Брик Р. С., Білоус І. І. Технології освітньої діяльності педагога в
кризових ситуаціях. Трансформаційні
процеси соціально-гуманітарної сфери сучасної України в умовах війни: виклики,
проблеми та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м.
Тернопіль, 2-3 березн. 2022 р. Тернопіль : ЗУНУ, 2022. С. 45–46. http://nauksgf.wunu.edu.ua/index.php/npsgf/issue/view/3
31. Брик Р. С.
Автономія закладу освіти як складова реформи загальної середньої освіти. Інновації в освіті: реалії та перспективи
розвитку : матеріали ІІІ Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 20 трав.
2022 р.). Тернопіль: ЗУНУ, 2022. С. 133–139.
32. Брик Р. С.,
Ребуха Л. З. Формування у студентів закладів вищої освіти свідомого та
відповідального ставлення до батьківської ролі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2022, №
2 (116). С 169–178. https://pedscience.sspu.edu.ua/?page_id=4620
33. Брик Р. С., Ребуха Л. З.,
Кричківська О. В. Підготовка фахівців соціальної сфери до відповідальних
батьківських взаємин. Педагогічні науки:
теорія, історія, інноваційні технології, 2022, № 3 (117). С. 198–206. https://pedscience.sspu.edu.ua/?page_id=4620
34. Брик Р. С., Татарук Д. П. Розвиток
управлінської компетентності майбутніх педагогів до профорієнтаційної роботи. Перспективи
та інновації науки, 2022. № 8(13). С. 289–296. http://surl.li/btnsae
35. Roman Bryk, Tatiana Berbets, Victoria Ivanova, Oksana Vytrykhovska,
Mykola Kurach, Svitlana Yakymenko, Ildiko Oros. Innovative Development of the Education System in the International
Space.
IJCSNS
International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.11, November 2022. С. 609–615. http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221186.pdf
ISSN
1738-7906.
36. Брик Р. С. Інноваційні підходи
управління закладами освіти в умовах реформування загальної середньої освіти. Розвиток професійної майстерності педагога в
умовах нової соціокультурної реальності: зб. матеріалів V
Міжнар. наук.-практ. конф. (29-30 верес. 2022 р.). Тернопіль: СМП «Тайп», 2022.
С. 49–52.
37. Брик Р. С. Формування інноваційної
компетентності у майбутніх керівників закладів освіти як ефективна умова
забезпечення якості освіти. Інновації в
освіті: реалії та перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.
конф., (м. Тернопіль, 28 жовт. 2022 р.). Тернопіль: ЗУНУ, 2022. С. 215–221.
38. Брик Р. С. Вебсайт закладу освіти як
засіб створення єдиного інформаційного простору: методичні рекомендації. Тернопіль : ТОКІППО, 2022. 45 с.
39. Брик Р. С. Формування інноваційної компетентності сучасного педагога як ефективна
умова забезпечення якості освіти. Неперервна
освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети: електронний зб. наук.
праць ЗОIППО, Випуск 4(51). 2022. http://surl.li/ndzpkq
40. Брик Р. С.
Застосування сучасних підходів до інноваційного управління закладом загальної
середньої освіти. Використання технологій
менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів
Всеукр. наук.-практ. конф. (24 листоп. 2022 р.). Тернопіль, 2022. С. 42–45.
41. Брик Р. С.
Педагогічні інновації в умовах модернізації сучасної освіти. Інноваційні технології навчання в умовах
модернізації сучасної освіти : монографія / за наук. ред. д. пед. н., проф.
Л. З. Ребухи. Тернопіль : ЗУНУ, 2022. С. 19–34. http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48105
42. Брик Р. С.
Критичне мислення. Судження і факти. Формування
медіаграмотності учасників освітнього процесу ЗЗСО в сучасних реаліях :
збірник науково-методичних матеріалів / за заг. ред. І. М. Вітенка. Тернопіль:
ТОКІППО, 2022. С. 13–19.
43. Брик Р. С.
Безперервна освіта як засіб формування професійної компетентності педагога. Інновації в освіті: реалії та перспективи
розвитку : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 11 травня
2023 р.). Тернопіль : ЗУНУ, 2023. С. 282–287.
44. Брик Р. С.
Професійний розвиток керівника ЗЗСО в умовах реалізації Державного стандарту базової
середньої освіти. Імплементація
Державного стандарту базової середньої освіти: виклики, реалізація, перспективи
: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (онлайн), 15 трав. 2023 р.
Житомир : КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР, 2023. С. 36–41.
45. Брик Р. С.,
Городецька О. В. Екологічна етика як наука, поняття моралі в екології. Наукові, методичні та організаційні виклики
для закладів освіти та громадськості щодо екологічної освіти та виховання у
воєнний і післявоєнний періоди : матеріали Міжн. наук. - практ. конф.,
(Тернопіль, 08-09 черв., 2023 р.). Тернопіль : Вид. центр ТОКІППО, 2023. С.
66–69.
46. Bryk, R., Marushko,
L., Hura, A., Baboval, N., Karabin, O. Models of formation of professional
competence of future teachers. Amazonia
Investiga, 12(66), 314–325. https://doi.org/10.34069/AI/2023.66.06.29 ISSN 2322-6307.
47. Брик Р. С.
Історія педагогіки та порівняльна педагогіка: навчально-методичний комплекс для
студентів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки; ступінь вищої освіти –
бакалавр; ОПП – Викладання психолого-педагогічних дисциплін. Тернопіль : ЗУНУ,
2023. 148 с.
48. Брик Р. С.
Історія дошкільної педагогіки. Навчально-методичні матеріали для студентів
спеціальності 012 Дошкільна освіта; ступінь вищої освіти – бакалавр; ОПП –
Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 28 с.
49. Брик Р. С.
Програмно-цільовий підхід до управління розвитком закладу освіти в умовах Нової
української школи. Розвиток професійної
майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: зб.
матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, Україна, 05-06 жовтня
2023 року). Тернопіль: ФОП Осадца Ю.В. 2023. С. 39–40.
50. Брик Р. С.
Стратегічне управління розвитком закладу загальної середньої освіти як складова
внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами
освіти: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Тернопіль,
17 листоп. 2023 року). Тернопіль, 2023. С. 18–21.
51. Брик Р. С.
Організація здоров’язбережувального освітнього процесу як важлива складова
успішного навчання учнів, збереження та зміцнення здоров’я. Організація безпечного освітнього середовища
‒ виклик сучасності: перспективи та рішення (м. Тернопіль, 01 березня 2024
року). Тернопіль: ТОКІППО, 2024. С. 432–436.
52. Брик Р. С.
Планування освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти:
організаційно-правові аспекти. Розвиток системи управління організацією:
Європейська практика та досвід України: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ.
конф. з міжнар. участю (15 трав. 2024 року) у двох част. Част. 2. Харків : ХНПУ
імені Г. С. Сковороди, 2024. С. 8–11.
53. Брик Р. С.
Формування екологічної компетентності здобувачів освіти при організації
освітнього процесу. Актуальні проблеми
озеленення населених місць: освіта, наука, мистецтво формування ландшафту:
матеріали Міжн. наук.-практ. конф., (Тернопіль, 06–07 черв., 2024)
[ред. кол. : В.М. Черняк (відп. ред.) та ін.]. Тернопіль : Вид. центр
ТОКІППО, 2024. С. 170–173.
54. Брик Р. С.
Сучасні підходи до активізації пізнавальної діяльності учнів в освітньому
процесі. Восьмі Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та
інші матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, 27 вересня 2024 року).
Тернопіль: ТОКІППО, 2024. С. 103–107.
55. Брик
Р. С. Ігрові технології в контексті компетентнісного навчання. Розвиток
професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності:
збірник матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Тернопіль, Україна,
10-11 жовтня 2024 року) / Редколегія: О. М. Петровський та ін. Тернопіль: ФОП
Осадца Ю.В. 2024. С.65–67.
56. Брик Р.
С., Брик Ю. Р. Особливості формування української ідентичності здобувачів
освіти в умовах сучасних викликів. Українська Хартія вільної людини: від
смислових конструктів до формування системи цінностей» (УХВЛ в системі
цінностей українського суспільства в умовах війни. Освітянський контекст) : зб.
наук. статей, тез доп. та ін. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 25 жовтня
2024 р. / Редколегія: О. М. Петровський та ін. Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В.,
2024. С. 32–36.
57. Брик
Р. С. Принципи планування освітньої діяльності закладу загальної середньої
освіти в сучасних умовах. Використання технологій менеджменту якості в
управлінні закладами освіти: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ.
конференції (м. Тернопіль, Україна, 15 листопада 2024 року) / Редколегія:
І. М. Вітенко, Н. Р. Бабовал, Р. С. Брик,
О. В. Городецька, Т. Г. Дідух. Тернопіль, 2024. С. 34–37.
Немає коментарів:
Дописати коментар